Szukasz skutecznej reklamy dla swojej firmy? Wybierz Facebooka!

przez | 9 września, 2020

Facebook jest największym serwisem społecznościowym, z którego korzysta ponad 2,4 miliarda osób na świecie. W Polsce konto ma tam ponad 18 milionów użytkowników. Jeżeli szukasz skutecznej metody reklamy dla swojej firmy, postaw na Facebooka. Razem z nim możesz łatwo dotrzeć do wielu nowych klientów!

Social media marketing, czyli marketing na bazie mediów społecznościowych niesie ze sobą wiele korzyści. Zwiększa rozpoznawalność marki, tworzy pozytywny wizerunek, pozwala na pozyskanie nowych kontaktów oraz zwiększenie sprzedaży. Umożliwia również komunikację z fanami, by tworzyć ich lojalną grupę.

Założenie firmowej strony na Facebooku

Pierwszym krokiem, by rozpocząć promocję firmy na Facebooku, jest założenie jej strony, czyli tak zwanego fanpage’a. Jego utworzenie i prowadzenie jest całkowicie darmowe.

Założenie fanpage’a jest bardzo proste. Wystarczy tylko kliknąć na odpowiedni przycisk, nadać nazwę swojej stronie, wybrać jej zdjęcie profilowe i tło oraz ustawić parę innych drobiazgów. Od razu po uruchomieniu firmowego profilu można zacząć jego prowadzenie.

Fanpage jest stroną firmy na Facebooku, z którą można:
– publikować posty,
– odpowiadać na komentarze i pytania,
– komunikować się przez Messengera,
– prowadzić konkursy,
– organizować wydarzenia,
– otrzymywać opinie.

Systematyczne publikowanie wpisów, angażowanie odbiorców, organizowanie ciekawych zdarzeń pozwoli na przyciągnięcie do firmy większego grona klientów.

Jak reklamować swoją firmę na Facebooku?

Dodatkowo firma może skorzystać z reklamy Facebook Ads. To płatny system reklamowy Facebooka, który oferuje atrakcyjną funkcję – targetowanie.

Jako że Facebook jest w posiadaniu wielu wartościowych danych o swoich użytkownikach, może on pomóc firmom w skierowaniu reklamy do precyzyjnie wybranej grupy docelowej. Reklama Facebook Ads jest adresowana do odbiorców o pewnych wspólnych cechach, na przykład wieku, płci, zainteresowaniach. Reklamodawca może wtedy dokładnie ustalić, komu prezentować swój przekaz, co automatycznie przekłada się na jego większą skuteczność.